FAQ

Wat kunt u van ons verwachten?

Wanneer ontvangt u uw bestelling?
Onze bezorgers doen er alles aan om uw pakketje zo snel mogelijk te leveren. Lukt dit onverhoopt niet proberen wij u zo spoedig mogelijk hiervan op de hoogte te brengen. 

Niet (alles) ontvangen?
Als wij niet alle bestelde producten in één keer kunnen leveren, brengen wij u zo spoedig mogelijk op de hoogte en geven wij de datum of de eventuele data voor wanneer de resterende producten worden geleverd.

Hoe betaal ik een openstaande factuur?
In je factuur staat het rekeningnummer waar je het bedrag naar toe moet overmaken. 

Zijn er verzendkosten?
Standaardbezorging: wij bezorgen gratis voor aankopen boven de €50,- excl. BTW. Aankopen onder de €50,- betaalt u €5,95.

Waar moet ik mijn product retourneren?
Indien artikelen ongebruikt zijn en onbeschadigd in de originele verpakking zitten, kunnen deze binnen 14 werkdagen geretourneerd worden. 
De artikelen kunt u retourneren naar onderstaand adres:

Technosafety
Röntgenstraat 4
3261 LK Oud-Beijerland


Als u vragen of opmerkingen heeft kunt u ons mailen op onderstaand e-mailadres:
[email protected]

Hoe retourneer ik mijn artikel?
U kunt de artikelen per post naar ons sturen of naar onze vestiging brengen. 

Mijn artikel is beschadigd of kapot. 
Als het door ons geleverde artikel beschadigd of kapot is gegaan tijdens de transport, breng ons daar zo snel mogelijk van op de hoogte per e-mail of telefonisch. Samen zoeken we een passende oplossing. 

De vraag waar ik antwoord op wil staat er toch niet tussen.
Bij vragen of opmerkingen kunt u ons altijd bereiken op de volgende e-mail: [email protected] of bellen via + 31 (0)186 692288.